DPD – kompanija, teikianti skubių siuntų pervežimo paslaugas ir kitus logistinius sprendimus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Europoje ir kitose šalyse.

Prekių pristatymas

1. UAB "Impakas" įsipareigoja prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 1 – 2 darbo dienas nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymą išsiuntimą Klientui. Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai UAB "Impakas" sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, UAB "Impakas" įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.

3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti UAB "Impakas" pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

4. Prekės, užsakytos UAB "Impakas" internetinėje parduotuvėje, pristatomos įgaliotos kurjerių tarnybos - DPD

5. DPD prekės pristatomos su Klientu suderintu laiku. Pristatymo laiką Klientas pasirenka pateikdamas užsakymą. Pristatymo laikas nurodomas ir Klientui siunčiamame užsakymo patvirtinime.

6. Dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių DPD neturėjus galimybių pristatyti prekes, DPD papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip du kartus. Klientui pirmą kartą nepriėmus prekių, jis turi teisę prekes atsiimti pats su DPD suderintoje vietoje. Kitu atveju, Klientui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos UAB "Impakas", o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, UAB "Impakas" visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių. Pakartotinas pristatymas dėl Kliento kaltės kitą dieną yra papildomai apmokestinamas.

7.  Klientas privalo nedelsiant informuoti UAB "Impakas" elektroniniu paštu:

a) jeigu gavus patvirtinimą iš UAB "Impakas", kad prekės išsiųstos, per 3 darbo dienas siunta nėra pristatoma;

b) visais atvejais nedelsiant informuoti UAB "Impakas", jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.

8. Visais atvejais, kai atsiimate prekes, o pakuotė yra suplėšyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Klientas privalo pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant siunta atiduodančio darbuotojo akivaizdoje. Tokių veiksmų neatlikus, UAB "Impakas" atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.

9. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar kitų matmenų, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai UAB "Impakas".

10. Prekių pristatymas visoje  Lietuvoje, Latvijoje su DPD, išskyrus Kuršių Neriją. Atsiimant prekes pačiam arba kai prekės pristatymas nemokamas papildomai.